pieknolubni logopieknolubni logopieknolubni logo

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Pięknolubne paczki są wysyłane do 48 godzin (od poniedziałku do piątku) od złożenia zamówienia.

Wasze zamówienia są dostarczane przez kurierów DPD, InPost lub odbiór w paczkomacie. Aktualne koszty wysyłek są w pełni dostępne na naszej stronie Dostawa TUTAJ

Wystarczy, że dodasz do koszyka produkty o wartości 150zł lub większej i otrzymasz darmową dostawę.

Bądź czujna! Podczas akcji promocyjnych zdarzają się darmowe dostawy 😉

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz maila z linkiem do śledzenia zamówienia i/lub wiadomość tekstową (jeśli na nią wyraziłaś zgodę), jak tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn.

Aktulanie wszystkie przesyłki międzynarodowe są zawieszone.

Oferujemy wszystkie najpopularniejsze metody płatności poprzez Przelewy24 takie jak Blik, szybkie przelewy, płatność kartą debetową / kredytową, a także google pay, paypal.

Tak oczywiście! Jeśli już masz konto, to wystarczy, że dodasz kolejny adres dostawy na swoim koncie i wybierzesz go przy kasie.

Przepraszamy za to. Prawdopodobnie dane do faktury, nie zgadzają się z podanymi na koncie, lub wystąpił problem. Spróbuj kolejny raz, wybierając inną metodę płatności.

ZAMÓWIENIA

To prostsze niż myślisz... Wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty (przycisk 'Dodaj do koszyka'), następnie przejść do kasy (przycisk 'Przejdź do kasy'). Kolejno zapytamy o Twoje dane do faktury, adres dostawy i płatność.

Nie musisz zakładać konta na Pięknolubnych, żeby złożyć zamówienie... Ale zachęcamy do tego, posiadacze konta mają dostęp jako pierwsi do ekskluzywnych promocji i dodatkowe rabaty.

Wystarczy użyć przycisku 'Utwórz konto' na stronie 'Moje konto', przejść przez proces rejestracji i potwierdzić chęć założenia konta przez email.

Aby zarejestrować się na Pięknolubnych będziemy potrzebować: Imię, nazwisko, hasło do konta, adres dostawy, adres do faktury i numer telefonu.

Niestety nie. Nie jesteśmy w stanie edytować zamówień, które zostały opłacone.

O nie! Po pierwsze przepraszamy bardzo za zamieszanie. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta TUTAJ

Aby szybciej przejść przez proces reklamacji, wyjaśnij całą sytuację i dodaj swój numer zamówienia.

Jeśli Twoja paczka jest uszkodzona, poinformuj o tym kuriera, odmów jej przyjęcia i poinformuj o tym naszą obsługę klienta TUTAJ

W przypadku wykrycia szkody po odjeździe kuriera protokół szkody musi zostać spisany jak najszybciej, jednak nie później niż w przeciągu 7 dni od otrzymania paczki.

Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje produktu/ów, skontaktuj się z naszą obsługą klienta TUTAJ

Aby szybciej przejść przez proces reklamacji przesyłki, wyjaśnij dokładnie czego brakuje dodając Twój numer zamówienia.

Oczywiście, że tak! Pamiętaj jednak, że zamówienie może być anulowane tylko do momentu wysłania przez nas paczki. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami niezwłocznie TUTAJ

Prawdopodobną przyczyną jest błąd w adresie email, podczas składania zamówienia. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta TUTAJ podając Imię, Nazwisko, Adres - a my zlokalizujemy Twoje zamówienie i prześlemy potwierdzenie zamówienia.

ZWROTY I REKLAMACJE

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta TUTAJ i opisz całą sytuację (numer zamówienia, nazwa produktu, ktorego dotyczy reklamacja, zdjęcie produktu).

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta TUTAJ i opisz całą sytuację. Wyślemy Ci formularz zwrotu towaru. Następnie spakuj produkty, dołącz wypełniony formularz.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Pamiętaj, że zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Masz inne pytania, które nie zostały ujęte w sekcji FAQ? Skontaktuj się z nami TUTAJ - Zawsze jesteśmy chętni do pomocy.

Niedziela,Poniedziałek,Wtorek,Środa,Czwartek,Piątek,Sobota
Styczeń,Luty,Marzec,Kwiecień,Maj,Czerwiec,Lipiec,Sierpień,Wrzesień,Październik,Listopad,Grudzień
Za mało dostępnych przedmiotów. Zostało tylko [max].
Dodaj do UlubionychDodano do UlubionychUsuń z Ulubionych
Koszyk
Bezpłatna dostawa dla wszystkich zamówień powyżej [money]
Prawie gotowe, brakuje jeszcze [money] , by otrzymać DARMOWĄ DOSTAWĘ!
Gratulacje! Masz bezpłatną wysyłkę!

Twój koszyk jest pusty.